tisdag 27 september 2011

Flygbiljetten bokad!!!

Ja inte för gott förståss....;) Beslutet sitter fortfarande hos styrelsen och i slutet av oktober får vi veta. Jag ska ( för första gången EVER) flyga själv till Shanghai! Jonas åker dit en vecka innan och när jag kommer dit ska vi titta på hus som vi förhoppningsvis kommer få flytta in i. Vi ska också titta på tänkbara skolor för pojkarna och naturligtvis kika runt i Nanjing och Shanghai... "pirr pirr";)) Annars är läget just nu så här... Douglas fick åka relativt akut in till veterinären idag efter det att jag igår hittade en gigantiskt stor knöl på halsen... Man blir ju inte lite orolig! Efter mycket Om och Men hos vet så är det "bara" en infekterad knöl. Det blev penecillin och tratt i 20 dagar,,, Stackars min vovve, men jag är otroligt glad att det inte var nåt värre.. Vi har inga svinkoppor in da house ännumore! Känns väldigt skönt! Snacka om att det är kaos i huvudet när man varit från jobbet nästan 1 1/2 vecka... See U!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar