lördag 16 juni 2012

Skrivkramp!

Hej på er!
Veckan som gått har varit ganska händelslös faktiskt. Många svenskar har lämnat Nanjing för sommaren så det var glest av hämtande mammor vid skolan i veckan.

Många av dem som har varit här ett tag har bott in sig såpass att det känns lite konstigt att åka till Sverige. För mig känns fortfarande Sverige som mer hemma och det ska bli skönt att komma "hem".
Jonas kommer först i mitten av juli så det blir ensamma veckor i Sverige.
Jag ser fram emot att andas frisk luft, äta jordgubbar, äta gott bröd och lösgodis, dricka gott kaffe och GOSA ner mig i VÄRLDENS underbaraste HUND! The one and only DOUGLAS!!!

Nä mina vänner nu måste jag fortsätta packa! Och inga bilder blev det idag heller. Hoppas på bra uppkoppling i Sverige så jag kan fortsätta blogga i sommar!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar